Kierownictwo z White Coats – dyrektorzy medyczni zarządzanej opieki

Z jednym głównym wyjątkiem, dwuczęściowy raport Bodenheimera i Casalino (problemy z 16 grudnia i 23 grudnia) na temat roli dyrektora medycznego zarządzanego przez opiekę przechwytuje moje osobiste doświadczenia w tej roli. Główną różnicą między moim doświadczeniem a tymi opisanymi przez autorów jest to, że jako dyrektor wykonawczy i dyrektor wykonawczy Permanente Medical Group nie odczuwałem konfliktu, który lekarze liderzy innych organizacji opisują podejmując decyzje o zapewnieniu opieki medycznej. Uważam, że powodem tej różnicy jest to, że nasza grupa medyczna działa w unikalnym partnerstwie z planem zdrowotnym non-profit i systemem szpitalnym. Ze względu na naszą integrację jako kompletnej organizacji opieki zdrowotnej, jesteśmy w stanie wydać ponad 95 procent premii za opiekę zdrowotną na bezpośrednią opiekę nad pacjentami. W rezultacie mamy swobodę, aby nie zgadywać lekarza pacjenta podczas określania stosowności opieki medycznej uważanej za niezbędną. Z pewnością nie każdy pacjent, który chciałby przeszczepić serce, otrzymałby jeden, ale w odróżnieniu od dyrektorów medycznych profilowanych w artykule, nie decyduję, czy dana usługa jest odpowiednia – mówią eksperci kliniczni.
Im więcej lekarzy jest ocenianych w zależności od tego, ile usług, dostępu i jakości zapewniają one pacjentom, a nie tylko w zależności od tego, ile zysku mogą uzyskać dla akcjonariuszy, tym bardziej prawdopodobne jest, że będą w stanie znaleźć satysfakcja z ról przywódczych. Przesłaniem dla mnie jest to, że zanim zostaniesz dyrektorem medycznym, trzeba ocenić wartości i zasady organizacji, dla której będziemy pracować.
Robert M. Pearl, MD
Permanente Medical Group, Oakland, CA 94612-2998
Odniesienie1. Bodenheimer T, Casalino L. Kierownictwo z białymi płaszczami – widok pracy i świata zarządzanych dyrektorów medycznych. N Engl J Med 1999; 341: 1945-18, 2029
Full Text Web of Science MedlineGoogle Scholar
Bodenheimer i Casalino błędnie opisują zarządzanie grupą Permanente Medical. Permanente Medical Group to prywatna korporacja nastawiona na zysk, z dyrektorem naczelnym i zarządem. Autorzy twierdzą, że Permanente Medical Group jest jedną z niewielu zarządzanych organizacji opiekuńczych, które pozwalają praktykującym lekarzom wybierać dyrektorów medycznych, ale w rzeczywistości zarząd wybiera ich i lekarzy udziałowców do ratyfikowania wyboru rady. Autorzy twierdzą również, że dyrektorzy medyczni Permanente Medical Group, którzy są wybierani przez praktykujących lekarzy, często służą przez trzy lata, ale miejscowi dyrektorzy medyczni wybierani przez zarząd faktycznie służą sześcioletnim kadencjom. Krótkoterminowi członkowie zarządu, wybierani bezpośrednio przez lekarzy udziałowców na trzyletnie okresy, są praktykami lekarskimi i nie pełnią funkcji dyrektorów medycznych, takich jak Bodenheimer i Casalino.
George K. York, MD
Kaiser Permanente Stockton Medical Center, Stockton, CA 95269
Wniosek Bodenheimera i Casalino, że dyrektorzy medyczni. . . może nadal być niepopularny wśród wielu pacjentów i lekarzy może być prawdą lub nie Jednak takie oświadczenie nie opiera się na ankiecie dyrektorów medycznych ani praktykujących lekarzy. Autorzy zakładają, że luz w stosunku do zarządzanej opieki jest równoznaczny z krytyką i niechęcią dyrektorów medycznych takich planów zdrowotnych.
Jako pełnoetatowi dyrektorzy medyczni poważnie wątpimy w wiarygodność losowego badania 50 dyrektorów medycznych, z których dwie trzecie pochodziło z Kalifornii, reprezentując ogólną dziedzinę. Powiedziano nam, że jest 14 000 członków Kolegium Kierowników Lekarskich; z pewnością istnieje lepsza metoda ankiety, która obejmuje poglądy tego członkostwa. Nie ma sprzeczności, że świadczenie opieki zdrowotnej w Stanach Zjednoczonych ma problemy, ale Brook i inni podkreślili, że problemem jest jakość, a nie opieka zarządzana lub jej dyrektorzy medyczni.
Potencjalnie pozytywne aspekty pracy dyrektorów medycznych prezentowane są negatywnie. Fakt, że plany zdrowotne i organizacje dostawców zaczęły poświęcać wysiłek pomiarom jakości, w odpowiedzi na żądania organizacji pracodawców, jest aktem oskarżenia całego sektora opieki zdrowotnej, a nie tylko dyrektorów medycznych. Można argumentować, że dyrektorzy medyczni skorzystali z okazji, aby poprowadzić działania zmierzające do poprawy jakości i że dotychczasowe sukcesy są wynikiem ich wysiłków. Co się stanie, jeśli wysiłki w zakresie jakości będą ukierunkowane wyłącznie na działania związane z zestawem danych i informacji dla pracodawcy ds. Zdrowia (HEDIS). Te miary wydajności zostały wybrane ostrożnie po dokonaniu przeglądu przez ekspertów w zakresie pomiaru jakości. Najważniejsze jest to, że wzrost wskaźnika immunizacji dla dzieci i młodzieży, badania przesiewowe mammograficzne, badania wymazu szyjki macicy, badania siatkówki i testy hemoglobiny glikozylowanej u pacjentów z cukrzycą oraz podawanie beta-blokerów po zawale mięśnia sercowego zmniejsza chorobowość i ratuje życie. Na podstawie liczby członków naszej organizacji opieki zdrowotnej (1,5 miliona), cech demograficznych naszego członkostwa i szacowanej częstości występowania tych docelowych chorób, możemy dokonać wiarygodnego oszacowania liczby ocalonych żyć i ilości cierpienia odwrócone w wyniku wysiłków zmierzających do poprawy jakości w naszej organizacji
Jesteśmy gotowi wstać i policzyć. Statystyki HEDIS naszej organizacji i innych planów zdrowotnych w Kalifornii są drukowane w San Francisco Chronicle, a także w rocznym raporcie Pacific Business Group on Health, z którym ściśle współpracujemy, aby poprawić nasze wyniki pod względem jakości. Co powiesz na podobne liczby od liderów lekarzy na rynku opieki niezarządzanej .
Michael J. Belman, MD, MPH
Jeff Kamil, MD
Blue Cross of California, Woodland Hills, CA 91367
3 Referencje1. Brook RH. Opieka zarządzana nie jest problemem, jakość jest. JAMA 1997; 278: 1612-1614
Crossref Web of Science MedlineGoogle Scholar
2. Chassin MR, Galvin RW. Pilna potrzeba poprawy jakości opieki zdrowotnej. JAMA 1998; 280: 1000-1005
Crossref Web of Science MedlineGoogle Scholar
3. McColl A, Roderick R, Gabbay J, Smith H, Moore M. Wskaźniki wydajności dla grup opieki podstawowej: podejście oparte na dowodach. BMJ 1998; 317: 1354-1360
Crossref Web of Science MedlineGoogle Scholar
Bodenheimer i Casalino opisują dyrektora medycznego jako postrzeganego jako szanowany lekarz, dzięki czemu zyskują zaufanie swoich kolegów Nazywam to modelem merytokracji . Model ten był dość widoczny w Portland w Oregonie. Zaufanie jednak załamuje się bardzo szybko wraz z upływem czasu (kiedy reżyser przestaje ćwiczyć) i po podjęciu niepopularnych decyzji.
Brak zaufania lekarza do lekarza-reżysera jest uzasadniony. Decyzje często nie są podejmowane w najlepszym interesie pacjentów. Dyrektor medyczny często nie jest zainteresowan
[przypisy: borówki a karmienie piersią, porfiria skórna, półpasiec icd 10 ]
[więcej w: olx mogilno, badanie densytometryczne, astygmatyzm objawy ]